Mikä lukiolaiskannettava on?

Suunniteltu nimenomaan lukioon

Lukiolaiskannettava on lukio-opiskeluun suunniteltu laadukas laite, jolla opiskelu ja kokeiden tekeminen on vaivatonta. Lukiolaiskannettavat täyttävät lukioiden ja Ylioppilastutkintolautakunnan (YTL) asettamat vaatimukset. Lukio-opiskelun lisäksi Lukiolaiskannettavat soveltuvat myös vapaa-ajan käyttöön.

Tiesithän, että sähköisten yo-kokeiden lisäksi kurssikokeita varten lukiolainen tarvitsee myös kannettavaa tietokonetta? Kokeet tehdään pääasiassa Ylioppilaslautakunnan julkaisemassa Abitti-koeympäristössä, joka yleensä joudutaan käynnistetään liittämällä usb-tikku tietokoneeseen.
Lukiolaiskannettavat ovat ainoita markkinoilla olevia laitteita, joilla saat automaattisesti päivittyvän koeympäristön käyttöön ilman usb-tikkua. Lisäksi olemme testanneet, että laite toimii YO-koeympäristössä.

Lukiolaiskannettavassa on olennaiset ohjelmat valmiina, joita tarvitaan opiskeluun ja kokeiden tekemiseen. Nämä ohjelmat päivittyvät myös koko ajan automaattisesti uusimpiin versioihin, eikä sinun tarvitse tehdä itse mitään.

Hankkimalla lukiolaiskannettavan teet myös ympäristöystävällisen ratkaisun. Lukiolaiskannettava on käytetty, huollettu ja puhdistettu laite.  Laitteella on vuoden takuu!

Saat nyt lisäksi lukiolaiskannettaviimme tukipalvelun, jos tarvitset neuvoa tai opastusta laitteen käytössä.

Tiesitkö, että näitä lukiolaiskannettavia on laajasti käytössä koko Suomen alueella?

Joko sinulla on tietokone lukioon?